00
00000
00000| zewnętrzny, na dole, Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 36459 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | tuleja wahacza / poduszka wahacza |
| Grubość [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Ciężar [kg] | 0,197 |
0
0
00000| na dole, Oś przednia po obydwu stronach | |
| Kod towaru | 017.00657 |
| Producent | RTS |
| Opis | tuleja wahacza / poduszka wahaczaprzód, dolny Amarok 2,0TDI |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45,5 |
| Długość [mm] | 84 |
| Ciężar [kg] | 0,196 |
00
0000
00000| zewnętrzny, na dole, Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 30 93 6459 |
| Producent | SWAG |
| Opis | tuleja wahacza / poduszka wahacza |
| Grubość [mm] | 84,2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45,7 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Ciężar [kg] | 0,20 |
00
00000| zewnętrzny, na dole, Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 115508 HP |
| Producent | TOPRAN |
| Opis | tuleja wahacza / poduszka wahacza |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| Szerokość [mm] | 39 |
| Liczba na oś | 2 |
