Nasze zamienniki3

KK-024R AISZestaw sprzęgła

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

wieloczęściowy dwuczęściowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dociskiem sprzęgła
Informacja uzupełniająca z tarczą sprzęgła
Informacja uzupełniająca bez łożyska oporowego
Średnica [mm] 257
Liczba zębów 23

70-0K-K21 ASHDOCISK SPRZEGLA KIA ASHIKA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Średnica [mm] 262
Średnica wewnętrzna [mm] 159
Średnica zabudowy [mm] 291

626303609SPRZĘGŁO (KPL)

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

pokaż składniki zestawu
Średnica [mm] 260
Dopasowanie z automatycznym nastawianiem

Zamienniki TecDoc10

92-0K-K40 ASHSPRZEGLO KPL.KIA.ASHIKA /DO KOLA DWUMASOWEGO/ PO 2004 ->

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

pokaż składniki zestawu
Średnica [mm] 255
Średnica wewnętrzna [mm] 158
Średnica zabudowy [mm] 290
Średnica otworu centrującego [mm] 26
Liczba zębów 23
Wyposażenie sprzęgła autoregistrante
Wyposażenie sprzęgła Self-adjusting

92-0K-K53 ASHCLUTCH KIT

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

pokaż składniki zestawu
średnica zewnętrzna [mm] 261,0
Liczba zębów 23

98-0K-K01 ASHSPRZEGLO KPL KIA. Z KOLEM DWUMASOWYM /AS HIKA/ PO 2004 ->

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

pokaż składniki zestawu
Średnica [mm] 260
Średnica otworu centrującego [mm] 26
Liczba zębów 23
średnica zewnętrzna [mm] 325
Średnica obudowy [mm] 263
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Wyposażenie sprzęgła autoregistrante
Wyposażenie sprzęgła Self-adjusting

98-0K-K06 ASHSPRZEGLO KPL.ASHIKA Z KOLEM JEDNOMASOWYM

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

pokaż składniki zestawu
Średnica [mm] 260
Średnica otworu centrującego [mm] 26
Liczba zębów 23
średnica zewnętrzna [mm] 326
Średnica obudowy [mm] 263
Specyfikacja con cuscin.idraulico
Specyfikacja w.hydraulic bearing
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Wyposażenie sprzęgła autoregistrante
Wyposażenie sprzęgła Self-adjusting

ADG030181 BLPTARCZA SPRZĘGŁA+DOCISK KIA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

średnica zewnętrzna [mm] 261
Liczba zębów 23
wieloczęściowy dwuczęściowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Ze smarem syntetycznym
Ciężar [kg] 10,000
uwzględnić informację serwisową

ADG030184 BLPZESTAW SPRZĘGŁA KIA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

średnica zewnętrzna [mm] 260
Liczba zębów 23
wieloczęściowy trzyczęściowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Ze smarem syntetycznym
Informacja uzupełniająca z łożyskiem oporowym
Ciężar [kg] 8,9125
uwzględnić informację serwisową

HYS2082ZESTAW SPRZĘGŁA (260MM) PASUJE DO: KIA CARNIVAL III 2.9D 04.06-

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Liczba zębów 23
średnica zewnętrzna [mm] 260
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Informacja uzupełniająca bez łożyska oporowego
wieloczęściowy dwuczęściowy

CP-1537 KAVSPRZ?GúO KPL.

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Informacja uzupełniająca bez łożyska oporowego

626302800SPRZĘGŁO (KPL) KIA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

pokaż składniki zestawu
Średnica [mm] 260
Informacja uzupełniająca z łożyskiem oporowym
Dopasowanie z automatycznym nastawianiem

3000 951 909 SACSPRZĘGŁO (KPL) KIA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Średnica [mm] 255
Profil piasty 23x26-23N
Liczba zębów 23
dostępne tylko w zestawie
Informacja uzupełniająca bez łożyska oporowego