00
00
00000| Oś tylna | |
| Kod towaru | 4256846 LES |
| Producent | LESJOFORS |
| Opis | sprężyna zawieszenia |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Wersja wzmocniona | |
| Projekt resora | Sprężyna śrubowa |
0
00000| Oś tylna | |
| Kod towaru | QCS5093 QH |
| Producent | QUINTON HAZELL |
| Opis | sprężyna zawieszenia- |
| Projekt resora | Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Oznaczenie koloru | szary (3x) |
| Średnica drutu [mm] | 10,5 |
| Długość [mm] | 316 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95 |
| Ciężar [kg] | 1,40 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją |
00
0000
00000| Kod towaru | SP1389 MON |
| Producent | MONROE |
| Opis | sprężyna zawieszeniaSPREŻYNA OE SPECTRUM - 5 LAT GWARANCJI WZMACNIANA / A-CLASS Hatchback (W168), 97-04 |
| Gwarancja | 5 lat gwarancji |
| Długość [mm] | 307 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
| Średnica drutu [mm] | 10,2 |
| Ciężar [kg] | 1,500 |
| Długość opakowania [cm] | 40,6 |
| Szerokość opakowania [cm] | 16,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 16,8 |
00
00000
00000| Oś przednia | |
| Kod towaru | VKDL 32101 |
| Producent | SKF |
| Opis | sprężyna zawieszenia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 374 |
| Ciężar [kg] | 2,35 |
| Średnica drutu [mm] | 13,00 |
| Projekt resora | Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy |
| średnica zewnętrzna [mm] | 158 |
00
00000
00000| Oś tylna | |
| Kod towaru | VKDL 39148 |
| Producent | SKF |
| Opis | sprężyna zawieszenia |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Długość [mm] | 316 |
| Ciężar [kg] | 1,40 |
| Oznakowanie barwne - kolor 1 | szary (3x) |
| Średnica drutu [mm] | 10,50 |
| Projekt resora | Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95 |
0
00000
00000| Oś tylna | |
| Kod towaru | JCS352 |
| Producent | TRW |
| Opis | sprężyna zawieszenia |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość [mm] | 10,5 |
| Długość [mm] | 317 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95 |
| Ciężar [kg] | 1,4 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| rozgałęziony | 3 |
