0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | 50262 IMP |
Producent | IMPERGOM |
Opis | zestaw ochrony przeciwpyłowej, amortyzator.. |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Materiał | PU (poliuretan) |
Materiał | Termoplast |
Masa [g] | 415 |
Numer komponentu | 4 |
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | PK2525 DAC |
Producent | DACO GERMANY |
Opis | zestaw ochrony przeciwpyłowej, amortyzator |
Strona zabudowy | Oś przednia |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | 159-00-0324 ASH |
Producent | ASHIKA |
Opis | zestaw ochrony przeciwpyłowej, amortyzator |
Strona zabudowy | Oś przednia |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | 13022 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | zestaw ochrony przeciwpyłowej, amortyzator |
Materiał | PU (poliuretan) |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,16 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej | |
Kod towaru | AK-735017 OPT |
Producent | OPTIMAL |
Opis | zestaw ochrony przeciwpyłowej, amortyzator |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Wysokość 1 [mm] | 169 |
Wysokość 2 [mm] | 70 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej | |
Kod towaru | AK-735404 OPT |
Producent | OPTIMAL |
Opis | zestaw ochrony przeciwpyłowej, amortyzator |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej | |
Kod towaru | AK-735405 OPT |
Producent | OPTIMAL |
Opis | zestaw ochrony przeciwpyłowej, amortyzator |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | 50 56 0002 |
Producent | SWAG |
Opis | zestaw ochrony przeciwpyłowej, amortyzator |
Materiał | PU (poliuretan) |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,154 |
0
0
0
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | 301417 HP |
Producent | TOPRAN |
Opis | osłona / miech powietrzny / amortyzator |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Materiał | Termoplast |
Liczba na oś | 2 |