ADT38954B BLPPRZEGUB NAPĘDOWY KPL. TOYOTA
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 26 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 23 |
Liczba zębów, pierścień ABS | 48 |
Ø pierścienia ABS [mm] | 80 |
Strona zabudowy | Od strony koła |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Wymiar gwintu | M22x1,5 |
Ciężar [kg] | 2,018 |
uwzględnić informację serwisową |
607-539 CIFPRZEGUB NAPĘDOWY KPL. TOYOTA
Wymiar gwintu | M22x1.5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 26 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 23 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58 |
Liczba zębów, pierścień ABS | 48 |
średnica zewnętrzna [mm] | 82 |
Materiał osłony | Guma |
859037 GSPPRZEGUB NAPĘDOWY KPL. TOYOTA
Długość [mm] | 156,5 |
Wymiar gwintu | M22X1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 26 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 23 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58 |
Liczba zębów, pierścień ABS | 48 |
6133PRZEGUB NAP.ZEW. TOYOTA COROLLA 02-07
Strona zabudowy | Od strony koła |
Liczba zębów, pierścień ABS | 48 |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 26 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 23 |
Długość [mm] | 156 |
Ø pierścienia ABS [mm] | 80 |
Średnica 1 [mm] | 24 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58 |
304693 GKNPRZEGUB NAPĘDOWY KPL. TOYOTA
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 26 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 23 |
Liczba zębów, pierścień ABS | 48 |
Ø pierścienia ABS [mm] | 80 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58 |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Średnica przegubu [mm] | 82 |
Długość [mm] | 156 |
Wymiar gwintu | M22x1.5 |
Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Nowa część |
VKJA 3513PRZEGUB NAPĘDOWY KPL.
Wymiar gwintu | M22x1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 26 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 23 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58 |
Liczba zębów, pierścień ABS | 48 |
średnica zewnętrzna [mm] | 82,4 |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku) |