570093A ERASONDA LAMBDA
sonda lambda | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 330 |
Liczba przewodów | 4 |
ES10795-12B1SONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
103150 FEBSONDA LAMBDA CITROEN
1628KY
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 490 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
175775 FEBSONDA LAMBDA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ciężar [kg] | 0,092 |
dla numeru OE | 1618.Z6 |
175878 FEBSONDA LAMBDA CITROEN
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1500 |
Ciężar [kg] | 0,135 |
dla numeru OE | 1628.HQ |
6PA 009 165-681SONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
PEUGEOT 206, 207, 307 / CITROEN Picasso, C2, C3, C4
6PA 009 165-701SONDA LAMBDA
OSM031SONDA LAMBDA PEUGEOT
1618Z7
33 10 3089SONDA LAMBDA CITROEN
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ciężar [kg] | 0,092 |
dla numeru OE | 1618.Z6 |
33 10 3160SONDA LAMBDA CITROEN
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1500 |
Ciężar [kg] | 0,135 |
dla numeru OE | 1628.HQ |
368007 VALSONDA LAMBDA
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1300 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
42-76-0002SONDA LAMBDA CITROEN
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Wymiar gwintu | 18x1,5 |
Długość [mm] | 400 |
sonda lambda | ogrzewana |
Wersja | ZR PLANAR |
Ciężar [kg] | 0,163 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |