587.140 ELRŚRUBA SPUSTU MISKI OLEJOWEJ M18 BMW 1 (F20), 1 (F21), 3 (E30), 3 (F30, F80), 3
Wymiar gwintu | M18x1,5x12 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Rozmiar klucza | 8 mm |
alternatywny zestaw naprawczy | 877.870 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Numer taryfy materiału | 7326908688 |
220088H CORKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
220158S CORŚruba spustu oleju M14x1.5mm
Długość [mm] | 16 |
Wymiar gwintu | M 18 x 1,5 x 12 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Rodzaj połączenia | Blister |
257814 FISKOREK SPUSTU OLEJU OAS150 M18X1.5
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Długość [mm] | 12 |
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 905.330.100 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
31702 FEBKOREK MISKI OLEJU BMW
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 23 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
DIN / ISO | 908 |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,029 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
48895 FEBKOREK MISKI OLEJU BMW
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 23 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
48896 FEBKOREK MISKI OLEJU BMW
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 23 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
DIN / ISO | 908 |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,029 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
20 93 1702KOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 23 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
DIN / ISO | 908 |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,029 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
20 93 1704KOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 23 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
503191 HPKOREK MISY OLEJU M18X1,5 BMW
Wymiar gwintu | M 18 |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 22 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
31704 FEBKOREK MISKI OLEJU BMW
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 23 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |