00
00000
00000| Oś przednia, z lewej | |
| Kod towaru | 181376 FEB | 
| Producent | FEBI BILSTEIN | 
| Opis | końcówka drążka kierowniczego | 
| sparowany numer artykułu | 181404 | 
| Długość [mm] | 143 | 
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M14 x 1,5 | 
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,75 | 
| Rozmiar klucza | 17 | 
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej | 
| Ciężar [kg] | 0,503 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką zabezpieczającą | 
| uwzględnić informację serwisową | |

00
0000
00000| Oś przednia, z lewej | |
| Kod towaru | 197247 FEB | 
| Producent | FEBI BILSTEIN | 
| Opis | drążek kierowniczy poprzeczny | 
| sparowany numer artykułu | 197248 | 
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 | 
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej | 
| Ciężar [kg] | 1,076 | 
0
0
00000| Oś przednia, z lewej | |
| Kod towaru | 91.90362.2 | 
| Producent | RTS | 
| Opis | końcówka drążka kierowniczegoASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 (35) 2015.11-> | 
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej | 
| Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | 
| Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,75 | 
| Długość [mm] | 142,5 | 
| Ciężar [kg] | 0,545 | 
| sparowany numer artykułu | 91-90362-1 | 
0
0000
00000| Oś przednia, z lewej | |
| Kod towaru | 33 10 8215 | 
| Producent | SWAG | 
| Opis | końcówka drążka kierowniczego | 
| sparowany numer artykułu | 33 10 8232 | 
| Długość [mm] | 143 | 
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M14 x 1,5 | 
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,75 | 
| Rozmiar klucza | 17 | 
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej | 
| Ciężar [kg] | 0,503 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką zabezpieczającą | 
00
00000| z lewej | |
| Kod towaru | 625674 HP | 
| Producent | TOPRAN | 
| Opis | końcówka drążka kierowniczego | 
| Strona zabudowy | z lewej | 
| Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego | M 14 x 1,5 | 
| Gwint wewnętrzny [mm] | M 14 x 1,5 | 
| Informacja uzupełniająca | z nakrętką | 
| sparowany numer artykułu | 625 673 | 
| Gwint zewn. [mm] | M 12 x 1,75 | 
| Długość [mm] | 143 | 
