GN912 BERŚWIECA ŻAROWA GN 912
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
Długość [mm] | 89 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Natężenie prądu [A] | 16 |
Zbieśność stożka | 63 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
11-148600000 MEYŚWIECA ŻAROWA PEUGEOT 1,5D/1,9
ŚWIECA ŻAROWA PEUGEOT 1,5D/1,9D TUD5/DW8 98-
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Długość całkowita [mm] | 89 |
Rozmiar klucza | 10 |
Technika połączeń | M4 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Zbieśność stożka | 63° |
Napięcie znamionowe [V] | 11 |
GA1174 AULŚWIECA ŻAROWA PEUGEOT 206 1.9D, CITR.SAXO 1.5D
Ciężar [kg] | 0,03 |
Napięcie [V] | 11 |
Opór [Ohm] | 0,60 |
Długość całkowita [mm] | 92 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Wymiar gwintu | M10X1,00 |
Rozmiar klucza | 10 |
Technika połączeń | M4 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Zbieśność stożka | 63 |
ADBP180008 BLPSWIECA ZAROWA
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Długość [mm] | 90 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Napięcie [V] | 11 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Ciężar [kg] | 0,03 |
ADT31819 BLPŚWIECA ŻAROWA NISSAN
Długość [mm] | 89 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Napięcie [V] | 11 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
886022 ERAîWIECA »AROWA
Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 |
Długość [mm] | 89 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Parametr | Twin Coil |
Rozmiar klucza | 10 |
Głębokość zabudowy [mm] | 29 |
176168 FEBSWIECA ZAROWA
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
Długość [mm] | 90 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Napięcie [V] | 11 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
19099 FEBŚWIECA ŻAROWA CITROEN/PEUGEOT/TOYOTA
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
Długość [mm] | 90 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Napięcie [V] | 11 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
UY5AŚWIECA ŻAROWA CITROEN C3 PEUGEOT 207/307 1.6HDI, MINI COOPER
Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
Technika połączeń | PIN |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 93 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 75 |
Długość 2 [mm] | 27,5 |
Długość całkowita [mm] | 124,1 |
Wymiar gwintu | M8X1 |
Rozmiar klucza | 8 |
Czas nagrzewania [min] | 3 |
33 10 3359ŚWIECA ŻAR. PEUGEOT
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
Długość [mm] | 90 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Napięcie [V] | 11 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Ciężar [kg] | 0,03 |
62 91 9099ŚWIECA ŻAROWA
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
Długość [mm] | 90 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Napięcie [V] | 11 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Ciężar [kg] | 0,03 |
720280 HPSWIECA ZAROWA
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Informacja uzupełniająca | Mieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne! |
345102 VALŚWIECA ŻAROWA
Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Długość całkowita [mm] | 90,4 |
Rozmiar klucza | 10 |
Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
Technika połączeń | M4 |
GN016 BERŚWIECA ŻAROWA GN 016
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
Długość [mm] | 89 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Zbieśność stożka | 63 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |