00
00000
00000| Kod towaru | 13.0460-5687.2 | 
| Producent | ATE | 
| Opis | klocki hamulcowe | 
| Szerokość [mm] | 113,5 | 
| Wysokość [mm] | 47,4 | 
| Grubość [mm] | 15,0 | 
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia | 
| Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą | 
| system hamulcowy | Akebono | 
| Oznaczenie kontrolne | E9 90R-02A1251/5200 | 
| Dostępne MAPP-Code | 
0
00000| Kod towaru | 35227 ABS | 
| Producent | A.B.S. | 
| Opis | klocki hamulcowe | 
| Szerokość 1 [mm] | 113,6 | 
| Wysokość 1 [mm] | 47,6 | 
| Grubość 1 [mm] | 15 | 
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia | 
| Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 | 
000
000
00000| Kod towaru | P 79 037 | 
| Producent | BREMBO | 
| Opis | klocki hamulcowe | 
| Szerokość [mm] | 114 | 
| Grubość [mm] | 15 | 
| Wysokość 1 [mm] | 47 | 
| Wysokość 2 [mm] | 48 | 
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | 
| system hamulcowy | Hitachi | 
| Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą | 
| Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 | 
| Numer WVA | 22824 | 
| Numer WVA | 22850 | 
| Numer WVA | 22851 | 
0
000
00000| Oś przednia | |
| Kod towaru | TX 19-69 | 
| Producent | TOMEX BRAKES | 
| Opis | klocki hamulcowe | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Grubość [mm] | 15,5 | 
| Szerokość [mm] | 113,8 | 
| Wysokość [mm] | 47,2 | 
| Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 | 
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia | 
| system hamulcowy | Akebono | 
| Ciężar [kg] | 1 | 
00
000
00000| Kod towaru | 22824.150.1 ZIM | 
| Producent | ZIMMERMANN | 
| Opis | klocki hamulcowe | 
| system hamulcowy | AKEBONO | 
| Szerokość [mm] | 111 | 
| Wysokość [mm] | 47 | 
| Grubość [mm] | 15 | 
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia | 
| Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy | 
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED | 

