828085 VALSPRZĘGŁO (KPL) FORD
Nowa część | |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 240 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wysprzęglika centralnego |
Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
Ciężar [kg] | 5,38 |
835157 VALSPRZĘGŁO (KPL) 3-ELEMENTOWE FORD
Nowa część | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z jednomasowym kołem zamachowym |
Sprzęgło | Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe |
Moment dokręcenia [Nm] | 30 |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 240 |
Siła napięcia wstępnego [N] | 4600 |
Informacja uzupełniająca | bez zestawu śruby zabezpieczającej |
Liczba zębów | 23 |
Profil piasty | 26 x 23 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wysprzęglika centralnego |
Sprzęgło | do pojazdów ze sprzęgłem naciskowym |
Informacja uzupełniająca | Do montażu nie jest wymagane narzędzie specjalne |
Ciężar [kg] | 18,3 |
FMS2179ZESTAW SPRZĘGŁA SAMONASTAWNEGO (240MM) PASUJE DO: FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-M
Liczba zębów | 23 |
średnica zewnętrzna [mm] | 240 |
Wersja silnika | dla silników z kołem zamachowym dwumasowym |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska oporowego |
wieloczęściowy | dwuczęściowy |
3000 951 914 SACSPRZĘGŁO (KPL) FORD
Średnica [mm] | 240 |
Profil piasty | 23x26-23N |
Liczba zębów | 23 |
dostępne tylko w zestawie | |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska oporowego |
uwzględnić informację serwisową |
826749 VALSPRZEGŁO (KPL.) FORD
Nowa część | |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 240 |
Siła napięcia wstępnego [N] | 4200 |
Liczba zębów | 23 |
Profil piasty | 26,2 x 23,2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wysprzęglika centralnego |
Sprzęgło | do pojazdów ze sprzęgłem naciskowym |
Informacja uzupełniająca | Do montażu nie jest wymagane narzędzie specjalne |
Ciężar [kg] | 5,42 |
624334333SPRZĘGŁO (KPL.PRO)
Średnica [mm] | 240 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wysprzęglikiem centralnym |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |