18377 ABSTARCZA HAMULC. BMW 3 F30 11- PRZÓD
średnica zewnętrzna [mm] | 340 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 30 |
Wysokość [mm] | 73,2 |
Felga, liczba otworów | 5 |
Typ tarczy hamulcowej | szczelinowy/perforowany |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 120 |
Powierzchnia | pokryty |
średnica piasty [mm] | 172 |
Ciężar [kg] | 10,3 |
BG9234CTARCZA HAM. BMW 114D, 114I, 116D, 116I, 118D, 118I, 120D, 120I
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
Liczba otworów | 5 |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02C2036/2503 |
Powierzchnia | pokryty |
Przetwarzanie | wysoko nawęglany |
Typ tarczy hamulcowej | perforowany |
Typ tarczy hamulcowej | szczelinowy/perforowany |
średnica zewnętrzna [mm] | 340 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 30 |
Minimalna grubość [mm] | 28,4 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 79 |
Wysokość [mm] | 73,2 |
8DD 355 120-821TARCZA HAM. MALOW. 2-EL. HC PRZ. PERF. NACINANA BMW
Typ tarczy hamulcowej | wkręcany |
Typ tarczy hamulcowej | 2-częściowa tarcza hamulcowa |
Typ tarczy hamulcowej | szczelinowy |
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 340 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 30 |
Wysokość [mm] | 73,2 |
Minimalna grubość [mm] | 28,4 |
Przetwarzanie | wysoko nawęglany |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 153,7 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 120 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 79 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/06 |
Średnica otworu szpilki koła [mm] | 16,5 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Liczba śrub | 1 |
Ciężar [kg] | 10,1 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
B2105VBR LPRTARCZA HAMULCOWA DWUCZĘŚCIOWA PRZÓD L/P PASUJE DO: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22,
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 340 |
Wysokość [mm] | 73,2 |
Typ tarczy hamulcowej | 2-częściowa tarcza hamulcowa |
Liczba otworów | 5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 79 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 30 |
Powierzchnia | pokryty |
Minimalna grubość [mm] | 28,4 |
DFC1304TARCZA HAMULCOWA
Przetwarzanie | wysoko nawęglany |
Typ tarczy hamulcowej | szczelinowy/perforowany |
Średnica [mm] | 340 |
Wysokość [mm] | 73,2 |
Minimalna grubość [mm] | 28,4 |
Liczba otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 79 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 340 |
B2105VBR SAMTARCZA HAM. BIMETALIC BMW
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 340 |
Wysokość [mm] | 73,2 |
Typ tarczy hamulcowej | 2-częściowa tarcza hamulcowa |
Liczba otworów | 5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 79 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 30 |
Powierzchnia | pokryty |
Minimalna grubość [mm] | 28,4 |
VKBD 80246 V1TARCZA HAM
Wysokość [mm] | 73,2 |
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 30 |
Minimalna grubość [mm] | 28,4 |
Liczba otworów | 1 |
średnica zewnętrzna [mm] | 340 |
Liczba otworów | 5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 79 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 120 |
Powierzchnia | pokryty |
92265025 TXTTARCZA HAMULCOWA PRO+ (WYSOKO NAWEGLANA)
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
Typ tarczy hamulcowej | szczelinowy |
Typ tarczy hamulcowej | wkręcany |
Typ tarczy hamulcowej | 2-częściowa tarcza hamulcowa |
średnica zewnętrzna [mm] | 340 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 30 |
Wysokość [mm] | 73,2 |
Minimalna grubość [mm] | 28,4 |
Przetwarzanie | wysoko nawęglany |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 153,7 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 120 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 79 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/06 |
Średnica otworu szpilki koła [mm] | 16,5 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Liczba śrub | 1 |
Długość opakowania [cm] | 35,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 35,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 10,5 |
Ciężar [kg] | 10,1 |