140-01-022 ABAPOMPA WSPOMAGANIA
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zbiornika |
dla producentów przekładni kierowniczych | LUK |
Ciśnienie [bar] | 100 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Nowa część bez depozytu |
CSP75114ASPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Ograniczenia producenta | LUK |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Producent | BMW |
Producent | MINI |
CSP75114GSPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Ograniczenia producenta | LUK |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | BMW |
Producent | MINI |
PW680246POMPA WSPOMAGANIA BMW E46
Tryb pracy | hydrauliczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Informacja uzupełniająca | z adapterem |
Kształt adaptera | trójkątny |
Liczba otworów mocujących adaptera | 3 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 16 |
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] | 16 |
Ograniczenia producenta | LUK |
Przestrzegać danych technicznych | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego |
PI0651 GRIPOMPA WSPOMAGANIA BMW 3 (E46) 2.0-3.0 99-
Ograniczenia producenta | LUK |
Tryb pracy | hydrauliczny |
8TL 359 000-471POMPA WSPOMAGANIA
Ograniczenia producenta | No |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Ciśnienie [bar] | 110 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
dla producentów przekładni kierowniczych | LUK |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
90K9022-JPNPOMPA WSPOMAGANIA BMW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Ograniczenia producenta | LUK |
55.0621 LAUPOMPA HYDRAULICZNA PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ PASUJE DO: BMW 3 (E46) 2.0-3.0 02.98-
Tryb pracy | hydrauliczny |
Gwarancja | 2 lata gwarancji |
Ciśnienie [bar] | 120 |
Profil piasty | Triangle |
Ograniczenia producenta | LUK |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Informacja uzupełniająca | bez zbiornika wyrównawczego |
Rozmiar gwintu 1 | M16 |
50524 MTCPOMPA WSPOMAGANIA
Ograniczenia producenta | LUK |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Dolot - Ø [mm] | 16 |
Ø wylotu [mm] | 16 |
Kształt adaptera | trójkątny |
Nowa część bez depozytu |
3146310015 MEYPOMPA WSPOM. UKŁ. KIER. BMW E46
POMPA BMW WSPOM. UKŁADU KIER. E46 320-328
54050 SPNPOMPA HYDRAULICZNA PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ PASUJE DO: BMW 3 (E46) 2.0-3.0 02.98-
JPR415POMPA WSP. BMW 3 98-07
Tryb pracy | hydrauliczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Informacja uzupełniająca | z adapterem |
Kształt adaptera | trójkątny |
Liczba otworów mocujących adaptera | 3 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 16 |
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] | 16 |
Ograniczenia producenta | LUK |
Przestrzegać danych technicznych | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego |
20-0383 VAIPOMPA WSPOMAGANIA BMW
Długość [mm] | 121 |
Kształt adaptera | trójkątny |
Przestrzegaj informacji montażowych | |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Ciężar [kg] | 1,81 |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Szerokość [mm] | 105,0 |
Wysokość [mm] | 110 |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Nowa część | |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu |
10SKV170POMPA WSPOMAGANIA
BMW E46
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 1,72 |
Ciśnienie robocze [bar] | 100 |
Wydatek [l/h] | 70 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |