00000| Kod towaru | AS4881 ATL | 
| Producent | AUTLOG | 
| Opis | czujnik, ciśnienie spalin | 
| Liczba zestyków | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
000
0000
00000| Kod towaru | 1.993.268 EPS | 
| Producent | EPS | 
| Opis | czujnik ciśnienia powietrza, adaptacja wysokościowa | 
| Ciśnienie od [kPa] | 2 | 
| ciśnienie do [kPa] | 75 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 | 
000
000
00000| Kod towaru | 17SKV328 | 
| Producent | ESEN SKV | 
| Opis | czujnik, ciśnienie spalinFORD MAZDA | 
| Liczba zestyków | 3 | 
| Gwarancja | 3 lata gwarancji | 
| Ciężar [kg] | 0,12 | 
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | 
00
0
00000| Kod towaru | 10.3268 | 
| Producent | FACET | 
| Opis | czujnik ciśnienia powietrza, adaptacja wysokościowa | 
| Ciśnienie od [kPa] | 2 | 
| ciśnienie do [kPa] | 75 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 | 
0
0000
00000| Kod towaru | 16121 FAE | 
| Producent | FAE | 
| Opis | czujnik, ciśnienie spalin1315684 | 
| Liczba zestyków | 3 | 
| Kolor | czarny | 
000
000
00000| Kod towaru | 6PP 009 409-271 | 
| Producent | HELLA | 
| Opis | czujnik, ciśnienie spalin | 
| Sposób montażu | wciśnięty | 
| Liczba zestyków | 3 | 
| Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym | 
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | 
0
0
00000| Kod towaru | 75E9146-JPN | 
| Producent | JPN | 
| Opis | czujnik, ciśnienie spalinFord 1.6/2.0 TDCI, FREELANDER 2 (L359) 2.2 TD4, 3 (BK) 1.6 DI Turbo/MZ-CD, 3 (BL) 1.6 MZR-CD, 5 (CW) 1.6 CD, Volvo 1.6/2.0 D | 
| Liczba zestyków | 3 | 
00
00000
00000| Kod towaru | 708012 NRF | 
| Producent | NRF | 
| Opis | czujnik, ciśnienie spalin | 
| Liczba zestyków | 3 | 
| Od ciśnienia [Pa] | 0 | 
| Do ciśnienia [Pa] | 80000 | 
0
0
00000| Kod towaru | 25-72-1104 | 
| Producent | VEMO | 
| Opis | czujnik, ciśnienie spalin | 
| Liczba otworów do mocowania | 2 | 
| dla numeru OE | 1 366 758 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Liczba przewodów | 2 | 
| Liczba zestyków | 3 | 
