0
00000| Kod towaru | 6T46737 SAM |
| Producent | SAMKO |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 195 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10x1 |
| Rozmiar gwintu 2 | M10x1 |
0
00000| Kod towaru | SL4985 ABS |
| Producent | A.B.S. |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 195 |
| Rozmiar gwintu 1 | INN M10x1.0 |
| Rozmiar gwintu 2 | INN M10x1.0 |
000
000
00000| Kod towaru | T 85 087 |
| Producent | BREMBO |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 195 |
| Rozmiar gwintu 1 | F10X1 |
| Rozmiar gwintu 2 | F10X1 |
000
0000
00000| Kod towaru | LH0469 |
| Producent | DELPHI |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny. |
| Rozmiar gwintu 1 | M10x1 Int SF |
| Rozmiar gwintu 2 | M10x1 Int SF |
| Długość [mm] | 172 |
00
00000
00000| Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa | |
| Kod towaru | 170205 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 190 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| uwzględnić informację serwisową | |
00
000
00000| Kod towaru | 1170333 |
| Producent | KAMOKA |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
00
0000
00000| Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa | |
| Kod towaru | 33 10 0065 |
| Producent | SWAG |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 190 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
00
00000| Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa | |
| Kod towaru | 110405 HP |
| Producent | TOPRAN |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M 10 x 1,0 |
| Gwint wewnętrzny 2 [mm] | M 10 x 1,0 |
| Długość [mm] | 175 |
| Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
