Produkty1

6T46884 LPRPrzewód hamulcow.przed.L=295mm

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Rozmiar gwintu 2 F10x1
Długość [mm] 325
Rozmiar gwintu 1 F10x1

Zamienniki TecDoc6

SL4869 ABSPRZEWÓD HAMULCOWY GIĘTKI VW PASSAT 96-05 PRZÓD

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Długość [mm] 310
Rozmiar gwintu 1 INN M10x1.0
Rozmiar gwintu 2 INN M10x1.0
Ciężar [kg] 0,08

T 85 134PRZEWÓD HAMULCOWY GIĘTKI VW PASSAT 90-05 P
przód

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Długość [mm] 325
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 F10X1

14042 FEBPRZEWÓD HAMULCOWY GIĘTKI AUDI

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Długość [mm] 320
Wymiar gwintu wewnętrznego M10 x 1
Strona zabudowy Oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,09

FHY2166 FERPRZEWÓD HAMULCOWY ELASTYCZNY PRZÓD L/P (DŁ. 320MM, F10X1/F10X1) PASUJE DO: AUDI

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Długość [mm] 320
Ciężar [kg] 0,089
Rodzaj połączenia Torba
Rozmiar gwintu 1 F 10X1
Rozmiar gwintu 2 F 10X1
Długość opakowania [cm] 32,5
Szerokość opakowania [cm] 2,5
Wysokość opakowania [cm] 2,5

99 91 4042PRZEWÓD HAMULCOWY ELASTYCZNY

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Długość [mm] 320
Wymiar gwintu wewnętrznego M10 x 1
Strona zabudowy Oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,09

109394 HPPRZEWOD HAMULCA ELASTYCZNY

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Strona zabudowy Oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M 10 x 1,0
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M 10 x 1,0
Długość [mm] 295
Materiał Guma z wkładem tekstylnym
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Przestrzegać ilości napełnienia systemu