000
000
00000| Kod towaru | 1.998.477 EPS |
| Producent | EPS |
| Opis | sonda lambdaBMW 1 (E81, E87)1.6/2.0 11.03-09.12 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Liczba przewodów | 5 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
0
00
00000| Kod towaru | 570305A ERA |
| Producent | ERA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 640 |
| Liczba zestyków | 6 |
| Długość całkowita [mm] | 780 |
00
00000| przed katalizatorem | |
| Kod towaru | 3148030007 MEY |
| Producent | MEYLE |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Liczba zestyków | 6 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
000
00000
00000| Kod towaru | 7.02604.41.0 PIE |
| Producent | PIERBURG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| Liczba zestyków | 6 |
000
00000
00000| przed katalizatorem | |
| Kod towaru | 368398 VAL |
| Producent | VALEO |
| Opis | sonda lambda |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
| Liczba zestyków | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
0
0
00000| przed katalizatorem | |
| Kod towaru | 20-76-0064-1 |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość [mm] | 700 |
| alternatywnie | |
| Liczba zestyków | 5 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
