37153 ABSKLOCKI HAMULC. PEUGEOT 206 98- 2,0HDI
Szerokość 1 [mm] | 130,9 |
Wysokość 1 [mm] | 52,5 |
Grubość 1 [mm] | 18 |
system hamulcowy | BOSCH |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Ciężar [kg] | 1,29 |
19-0553 MGZKLOCKI HAMULC. PEUGEOT 206 98- 2,0HDI
822-313-1 CIFKLOCKI HAMULC. PEUGEOT 206 01- 1,6-2,0HDI
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
Wysokość 1 [mm] | 52,6 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
Szerokość 1 [mm] | 130,8 |
Grubość 1 [mm] | 18,0 |
LP1846KLOCKI HAM. PEUGEOT
206
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-01881/873 |
Numer WVA | 23333 |
system hamulcowy | Bosch |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Materiał wykładziny ciernej | Low-Metallic |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia |
Szerokość 1 [mm] | 131 |
Szerokość 2 [mm] | 130,8 |
Wysokość 1 [mm] | 52,5 |
Wysokość 2 [mm] | 52,5 |
Grubość 1 [mm] | 17,8 |
Grubość 2 [mm] | 17,8 |
JQ101067KLOCKI HAM PRZOD
Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość [mm] | 18 |
Szerokość [mm] | 130 |
Wysokość [mm] | 52 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
system hamulcowy | Bosch |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
22-0313-1 METKLOCKI HAM.PEUGEOT 206 01- 1,6-2,0HDI
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
Wysokość 1 [mm] | 52,6 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
Szerokość 1 [mm] | 130,8 |
Grubość 1 [mm] | 18,0 |
23333.180.1 ZIMKLOCKI HAMULC. PEUGEOT 206 01- 1,6-2,0HDI
system hamulcowy | BENDIX-BOSCH |
Szerokość [mm] | 131 |
Wysokość [mm] | 53 |
Grubość [mm] | 18 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sprężyną |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |