JRP106PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ALFA ROMEO
Tryb pracy | hydrauliczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Długość całkowita [mm] | 1293 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 520 |
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 49 |
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. | z zazębieniem |
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 54 |
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 17,5 |
Ograniczenia producenta | TRW |
Przestrzegać danych technicznych |
AR9017 GRIPRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ALFA ROMEO 156 97-
Tryb pracy | hydrauliczny |
Rodzaj przekładni kierowniczej | Przekładnia kierownicza z listwą zębatą |
dla producentów przekładni kierowniczych | TRW |
Długość 1 [mm] | 1295 |
Rozmiar gwintu przegub aksjalny | M14 |
JRP105PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ALFA ROMEO
Tryb pracy | hydrauliczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Długość całkowita [mm] | 1293 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 520 |
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 48 |
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. | z zazębieniem |
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 54 |
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 17,5 |
Ograniczenia producenta | TRW |
Przestrzegać danych technicznych |