Produkty1

72073 ABSCYLINDEREK HAMULC. HYUNDAI I10 07-13 PT

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Średnica [mm] 15,9
system hamulcowy MANDO
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 1x M10x1.0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 32
sparowany numer artykułu 72072
Ciężar [kg] 0,22

Nasze zamienniki3

ADG044103 BLPCYLINDEREK HAMULC. HYUNDAI

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

sparowany numer artykułu ADG044102
Średnica tłoka [mm] 16
Materiał Aluminium
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg] 0,254

101-968 CIFCYLINDEREK HAMULC. HYUNDAI ATOS 98-, I10 11-

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Materiał Aluminium
Średnica tłoka [mm] 15,87

BWB176CYLINDEREK HAMULC.

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Średnica tłoka [mm] 15,9
Ograniczenia producenta MANDO
sparowany numer artykułu BWB175
Materiał Żeliwo

Zamienniki TecDoc3

LW90107CYLINDER HAMULCOWY
HYUNDAI HYUNDAI AMICA, ATOS, ATOS PRIME

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Materiał Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego regulatora
Średnica tłoka [mm] 15,9

BWC-3038 KAVCYLINDEREK HAM.

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Średnica [mm] 15,9
Rozstaw śrub mocujących [mm] 32
sparowany numer artykułu BWC-3037

820976 HPCYLINDEREK HAMULCOWY

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Średnica tłoka [mm] 15,87
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 2
Ochrona przeciwpyłowa z osłoną przeciwpyłową
Informacja uzupełniająca z zaworem odpowietrzającym
Układ hamulcowy dla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu
sparowany numer artykułu 820 975
Przestrzegać ilości napełnienia systemu