ADBP700071 BLPSONDA LAMBDA LAND ROVER
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 406 |
Ciężar [kg] | 0,097 |
uwzględnić informację serwisową |
ADBP700117 BLPSONDA LAMBDA KIA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 6 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,092 |
uwzględnić informację serwisową |
ES21263-12B1SONDA LAMBDA BMW 116I,118I,118I CABRIO,120I,120I CABRIO
570305A ERACZUJNIK LAMBDA
sonda lambda | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 640 |
Liczba zestyków | 6 |
Długość całkowita [mm] | 780 |
09SKV205SONDA LAMBDA
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 375 |
Liczba zestyków | 5 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
177388 FEBSONDA LAMBDA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 406 |
Ciężar [kg] | 0,097 |
177570 FEBSONDA LAMBDA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 6 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,092 |
33 10 4087SONDA LAMBDA BMW
33 10 4185SONDA LAMBDA BMW
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 6 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,092 |
20-76-0064-1SONDA LAMBDA BMW
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Liczba przewodów | 5 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość [mm] | 700 |
alternatywnie | |
Liczba zestyków | 5 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Ciężar [kg] | 0,156 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |