0
00
00000| Kod towaru | 770155A ERA |
| Producent | ERA |
| Opis | pompa paliwa |
| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 150 |
0
00000| Kod towaru | C1622103 BGP |
| Producent | BOGAP |
| Opis | pompa paliwa |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Wydatek [l/h] | 200 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 190 |
| Szerokość [mm] | 170 |
| Wysokość [mm] | 115 |
| Ciężar [kg] | 0,5 |
000
0000
00000| Kod towaru | FE0727-12B1 |
| Producent | DELPHI |
| Opis | pompa paliwaKLASA S (W221), KLASA S coupe (C216), VITO (638) 2.3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
0
00
00000| Kod towaru | 770205A ERA |
| Producent | ERA |
| Opis | pompa paliwa |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 150 |
000
000
00000| Kod towaru | 8TF 358 303-261 |
| Producent | HELLA |
| Opis | obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
000
000
00000| Kod towaru | 8TF 358 303-271 |
| Producent | HELLA |
| Opis | pompa paliwa |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
00
00000| Kod towaru | 77240 MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | pompa paliwa |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| dla numeru OE | 2214705994 |
0
0
00000| Kod towaru | 30-09-0052-1 |
| Producent | VEMO |
| Opis | pompa paliwa2214708494 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Szerokość [mm] | 117 |
| Długość [mm] | 117 |
| Wysokość [mm] | 154 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Liczba połączeń | 2 |
