BHS266ZACISK HAMULC. FIAT SCUDO 99-06 PRAWY PRZÓD
Ograniczenia producenta | TRW |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
Materiał | Żeliwo |
Średnica tłoka [mm] | 60 |
sparowany numer artykułu | BHS265 |
BHS266EZACISK HAMULC. FIAT SCUDO 99-06 PRAWY PRZÓD
sparowany numer artykułu | BHS265E |
Ograniczenia producenta | TRW |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
Materiał | Żeliwo |
Średnica tłoka [mm] | 60 |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Przestrzegać danych technicznych |
629482 ABSZACISK HAMULC. FIAT SCUDO 99-06 PP, kaucja: 85
9949539
Średnica tłoka [mm] | 60 |
system hamulcowy | TRW |
sparowany numer artykułu | 629481 |
Ciężar [kg] | 3,9 |
Materiał | Żeliwo szare |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 174 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 28 |
RX609822A0ZACISK HAMULC. FIAT SCUDO 03-06 PRAWY PRZÓD
Średnica tłoka [mm] | 60 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Materiał | Żeliwo |
Kolor zacisku hamulcowego | szary |
system hamulcowy | LUCAS |
sparowany numer artykułu | RX609821A0 |
JBC0998ZACISK HAMUL. PRZÓD PRAWY CITROEN C8 02-
CITROEN C8 02-, DISPATCH 94-06, FIAT SCUDO 96-06, ULYSSE 02-11, LANCIA PHEDRA 02-10, PEUGEOT 807 02-, EXPERT 95-08
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
system hamulcowy | TRW |
Materiał | Żeliwo szare |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez silnika elektrycznego |
Średnica tłoka [mm] | 60 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 28 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 174 |
sparowany numer artykułu | JBC0997 |
HZP-CT-033 NTYZACISK HAMULCOWY PRZÓD
6500043 SASZACISK HAM.
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
system hamulcowy | LUCAS |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
dla numeru OE | 4401C7 |
sparowany numer artykułu | 6500042 |