0
00000| Kod towaru | 423132 ABS |
| Producent | A.B.S. |
| Opis | zacisk hamulca |
| Średnica tłoka [mm] | 42 |
| system hamulcowy | ATE |
| sparowany numer artykułu | 423131 |
| Materiał | Aluminium |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
| Liczba połączeń | 1 |
| Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym |
| dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
0
00000| Oś tylna, za osią, z prawej | |
| Kod towaru | 4298820 DRI |
| Producent | DRI |
| Opis | zacisk hamulca |
| sparowany numer artykułu | 4198820 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | za osią |
| Ograniczenia producenta | ATE |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk pływający |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
| Średnica tłoka [mm] | 42 |
| dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
| Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
| dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 292 |
| Powierzchnia | niepokryty |
| Materiał | Aluminium |
| Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym |
| Ciężar netto [kg] | 2,5 |

00000| Oś tylna strona prawa | |
| Kod towaru | 77.5825 LAU |
| Producent | LAUBER |
| Opis | zacisk hamulca |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
| system hamulcowy | ATE |
| Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
| Średnica tłoka [mm] | 42 |
| Materiał | Aluminium |
00000| Oś tylna strona prawa | |
| Kod towaru | 77.5957 LAU |
| Producent | LAUBER |
| Opis | zacisk hamulca |
| system hamulcowy | ATE |
| Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
| Średnica [mm] | 42 |
| dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 292 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
00
000
00000| Oś tylna strona prawa | |
| Kod towaru | HZS-FT-002A NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | element nastawczy / sterujący, hamulec postojowy |
| Numer seryjny | HZS-FT-002A |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| sparowany numer artykułu | HZS-FT-001A |
