13.0460-5743.2KLOCKI HAMULC. TOYOTA CAMRY 01-05
Szerokość [mm] | 131,4 |
Wysokość [mm] | 58,5 |
Grubość [mm] | 17,3 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-011134/1000 |
Dostępne MAPP-Code |
LP1738KLOCKI HAM. TOYOTA
CAMRY
Kod FMSI | D908 |
Oznaczenie kontrolne | E9 90R-01823/701 |
Numer WVA | 23928 23806 |
system hamulcowy | Akebono |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
Materiał wykładziny ciernej | Low-Metallic |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia |
Szerokość 1 [mm] | 131,2 |
Szerokość 2 [mm] | 131,2 |
Wysokość 1 [mm] | 58,4 |
Wysokość 2 [mm] | 58,4 |
Grubość 1 [mm] | 17,3 |
Grubość 2 [mm] | 17,3 |
FDB1620 FERKLOCEK HAMULCOWY KPL. PRZÓD , PASUJE DO: LEXUS GS TOYOTA CAMRY, MARK X I, WISH
Grubość [mm] | 17 |
Oznaczenie kontrolne | R90 Homologated |
Szerokość [mm] | 131,5 |
Wysokość [mm] | 58,7 |
Ciężar [kg] | 1,51 |
Liczba na oś | 4 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
system hamulcowy | Akebono |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Numer WVA | 23928 |
Długość opakowania [cm] | 13,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 13,4 |
Wysokość opakowania [cm] | 4,2 |
8DB 355 010-431KLOCKI HAM. PRZ. LE TO
Szerokość [mm] | 131,5 |
Wysokość [mm] | 58,4 |
Grubość [mm] | 17 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia |
Numer WVA | 23928 |
system hamulcowy | Akebono |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 8DZ 355 204-911 |
Ciężar [kg] | 1,4 |
Techniczny numer informacyjny | T1359 |
2392801 TXTKLOCKI HAMULCOWE TOYOTA CAMRY
Szerokość [mm] | 131,5 |
Wysokość [mm] | 58,4 |
Grubość [mm] | 17 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia |
Numer WVA | 23928 |
system hamulcowy | Akebono |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 82515100 |
Długość opakowania [cm] | 15,2 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 8,4 |
Ciężar [kg] | 1,4 |