0258986507SONDA LAMBDA FIAT FORD LANCIA
4-PRZEWODOWA MOC GRZAŁKI 12W MASA IZOLOWANA
570083A ERASONDA LAMBDA
sonda lambda | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 470 |
alternatywnie | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba przewodów | 4 |
alternatywny zestaw naprawczy | 570083 |
09SKV036SONDA LAMBDA MEGANE I/II
NTK: 1704, 0468, 0415, 0480, 0020, 0387, 5698,
09SKV904SONDA UNIWERSALNA 4 PRZEWODY
1V 4OHM 2XBIAŁY 1XSZARY 1XCZARNY MASA NA OBUD.
09SKV909SONDA LAMBDA
UNIWERSALNA 4 KABLE - REZYSTANCJA GRZAŁKI 9 OH
175935 FEBSONDA LAMBDA PEUGEOT
ESL-UV-001 NTYUNIWERSALNA SONDA LAMBDA
ALFA ROMEO,AUDI,CHRYSLER,CITROEN,FIAT,FORD,HONDA,HYUNDAI,INFINITI,MAZDA,MERCEDES,MITSUBISHI,NISSAN,OPEL,PEUGEOT,RENAULT,SKODA,SUBARU,SUZUKI,TOYOTA,VOL
33 10 3192SONDA LAMBDA PEUGEOT
46-76-0001SONDA LAMBDA RENAULT
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość całkowita [mm] | 478 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba przewodów | 4 |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Długość [mm] | 450 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Wersja | ZR PLANAR |
Ciężar [kg] | 0,13574 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
46-76-0012SONDA LAMBDA RENAULT
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba zestyków | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba przewodów | 4 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,114 |
dla numeru OE | 22690-00QAE |
Długość przewodu [mm] | 230 |
Długość [mm] | 350 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
46-76-0013SONDA LAMBDA NISSAN
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Długość przewodu [mm] | 330 |
Ciężar [kg] | 0,121 |
dla numeru OE | 96 398 536 |
Liczba zestyków | 4 |
Długość [mm] | 450 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |