AT12139 ATASONDA LAMBDA RENAULT CLIO, KANGOO, TWINGO
Informacja uzupełniająca | w razie potrzeby zastosować dołączone wtyczki |
Długość przewodu [mm] | 450 |
sonda lambda | ogrzewana |
dla numeru artykułu | 96 398 536 |
Masa [g] | 110 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Szerokość 1 [mm] | 65 |
1.997.594 EPSSONDA LAMBDA ..
Długość przewodu [mm] | 450 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.007 |
09SKV036SONDA LAMBDA MEGANE I/II
NTK: 1704, 0468, 0415, 0480, 0020, 0387, 5698,
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 455 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
175935 FEBSONDA LAMBDA PEUGEOT
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Ciężar [kg] | 0,097 |
6PA 358 103-291SONDA LAMBDA DACIA RENAULT
DUSTER (HS_) 1.6 16V, LOGAN (LS_) 1.4/1.6, Clio II 1.2i 16V (D4F712/714),Twingo 1.2i 16V
7.05270.54.0 PIESONDA LAMBDA DACIA NISSAN RENAULT
33 10 3192SONDA LAMBDA PEUGEOT
368070 VALSONDA LAMBDA DACIA
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
46-76-0013SONDA LAMBDA NISSAN
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Długość przewodu [mm] | 330 |
Ciężar [kg] | 0,121 |
dla numeru OE | 96 398 536 |
Liczba zestyków | 4 |
Długość [mm] | 450 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |