AS4545 ATLCzujnik położenia wału korbowego DACIA DUSTER, LOGAN, LOGAN MCV, SANDERO; RENAUL
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
6PU 009 163-861CZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. RENAULT DACIA NISSAN
1.6
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 290 |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-851 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 2 |
Informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
Informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ECR-6536 KAVCZUJNIK POúO». WAúU KORBOWEGO
Liczba zestyków | 2 |
ECP-RE-003 NTYCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
RENAULT CLIO II 1.4 16V,1.6 16V 1999-,LAGUNA II 1.6,1.8,2.0 2001-
701958 HPCZUJNIK WALU KORB. DACIA/RENAULT 1.6-2.0
366553 VALCZUJNIK WAŁU KORBOWEGO
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 230 |
21-72-0001CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU DACIA
Opór [Ohm] | 225 |
Kolor | chromowy/czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Liczba zestyków | 2 |
Liczba połączeń | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Głębokość zabudowy [mm] | 18 |
Informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Kolor obudowy | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05458 |
46-72-0015CZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. RENAULT
Długość [mm] | 87,7 |
Szerokość [mm] | 55,5 |
Wysokość [mm] | 26 |
Ciężar [kg] | 0,042 |
Opór [Ohm] | 250 |
Kolor | czarny |
Liczba połączeń | 2 |
Informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Liczba otworów do mocowania | 2 |