0
0
00000| Kod towaru | 822-541-0 CIF |
| Producent | CIFAM |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
| Wysokość 1 [mm] | 43,9 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
| Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
| Szerokość 1 [mm] | 95,6 |
| Grubość 1 [mm] | 14,0 |
000
0000
00000| Kod towaru | LP1677 |
| Producent | DELPHI |
| Opis | klocki hamulcoweCOMBO, CORSA, CORSA VAN, TIGRA / VAUXHALL COMB |
| Oznaczenie kontrolne | E1 90R-01878/1006 |
| system hamulcowy | TRW |
| Informacja uzupełniająca | z naklejaną folią |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
| Numer WVA | 23284 |
| Materiał wykładziny ciernej | Low-Metallic |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Szerokość 1 [mm] | 95,9 |
| Szerokość 2 [mm] | 95,6 |
| Wysokość 1 [mm] | 43,9 |
| Wysokość 2 [mm] | 43,9 |
| Grubość 1 [mm] | 13,5 |
| Grubość 2 [mm] | 13,5 |
00
00000
00000| Kod towaru | PF0552 |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | klocki hamulcowe |
| system hamulcowy | TRW |
| Numer WVA | 23284 |
| Długość 1 [mm] | 95,8 |
| Wysokość 1 [mm] | 43,9 |
| Grubość 1 [mm] | 14 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu |
| Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 |
00
000
00000| Kod towaru | 22-0541-0 MET |
| Producent | METELLI |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
| Wysokość 1 [mm] | 43,9 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
| Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
| Szerokość 1 [mm] | 95,6 |
| Grubość 1 [mm] | 14,0 |
00
000
00000| Kod towaru | 23284.140.1 ZIM |
| Producent | ZIMMERMANN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| system hamulcowy | LUCAS-GIRLING |
| Szerokość [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 44 |
| Grubość [mm] | 14 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
| Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
