0258006172SONDA LAMBDA OPEL
OPEL AGILA/ASTRA/CORSA 1.0-1.2 99-
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 325 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
1.998.267 EPSSONDA LAMBDA CHEVROLET OPEL
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.235 |
DOX-0150 DENSONDA LAMBDA ALFA ROMEO
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 93 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 140 |
DOX-2050 DENSONDA LAMBDA
dla numeru OE | 93186115 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 83 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 116 |
570053A ERASONDA LAMBDA
sonda lambda | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 300 |
570092A ERASONDA LAMBDA
sonda lambda | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Liczba przewodów | 4 |
09SKV073SONDA LAMBDA ASTRA G/VECTRA C
NTK: 5656
09SKV909SONDA LAMBDA
UNIWERSALNA 4 KABLE - REZYSTANCJA GRZAŁKI 9 OH
175950 FEBSONDA LAMBDA OPEL PKW
ESL-PL-000 NTYSONDA LAMBDA
OPEL AGILA A 1.0,1.2 2000-,ASTRA G 1.2 2000-,CORSA C 1.0,1.2 2000-/DIAGNOSTYCZNA/
33 10 3203SONDA LAMBDA OPEL PKW
40-76-0010SONDA LAMBDA OPEL
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba zestyków | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,085 |
Długość [mm] | 520 |
dla numeru OE | 08 55 386 |
Długość przewodu [mm] | 210 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |