A0049Alternator
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A0049SALTERNATOR BRAND NEW AS-PL ALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | 0124525029 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
0124525001ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie stopy |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Długość [mm] | 182 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL10294ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | VOLVO |
CAL10294GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | VOLVO |
CAL10350ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7200 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | VOLVO |
CAL10350GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7200 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | VOLVO |
210528A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
ID wykonania wtyczki | B+L |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 55 |
193319 FEBALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Natężenie prądu [A] | 140 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ciężar [kg] | 7,0 |
dla numeru OE | 36050262 |
8EL 011 711-591ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MRA44900ALTERNATOR REGENEROWANY VOLVO 14V 140A
Pozycja / stopień | li 50 |
Liczba żeber | 6 |
Rodzaj mocowania | montowanie kołnierza |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
5510374 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
ID wykonania wtyczki | B+,L |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |