21652954 CORPODUSZKA AMORTYZATORA VW AUDI SEAT
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Ciężar [kg] | 0,30 |
wymagana liczba | 2 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska |
35085 IMPPODUSZKA AMORT.T. VAG KOMBI **
<A3/TT/CORDOBA/IBIZA/LEON/FABIA/GOLF
dla numeru OE | 1J0513353D |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
wymagana liczba | 2 |
Materiał | Aluminium |
Materiał | Guma / metal |
Masa [g] | 353 |
27072 01GÓRNE MOCOWANIE AMORTYZATORA
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Liczba na oś | 2 |
dla numeru OE | 1J0 513 353 G |
dla numeru OE | 6Q0 513 353 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
KS 136 HUTPODUSZKA AMORT. ZESTAW AUDI
MK118 MONPODUSZKA AMORTYZATORA VAG
Ciężar [kg] | 0,300 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska |
Gwarancja | 5 lat gwarancji |
Długość opakowania [cm] | 13,6 |
Szerokość opakowania [cm] | 11,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,4 |
AD-VW-007 NTYGÓRNE MOCOWANIE AMORTYZATORA
VW GOLF IV 97-05, POLO 09-, BORA 98-05, FOX 05-, AUDI A1 10-, TT 1.8T 98-06, SEAT IBIZA V 08-, SKODA FABIA II 06-14, OCTAVIA 99-10 /TYŁ/
VKDA 40104 TPODUSZKA AMORTYZATORA AUDI, SEAT, SKODA, VW
07.30.018 TRUPODUSZKA AMORTYZATORA VW/AUDI/SEAT
dla numeru OE | 1J0 513 353 B |
Strona zabudowy | Oś tylna |
10-1412 VAIŁOŻYSKO PODUSZKI AMORTYZATORA VW AUDI
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Strona zabudowy | góra |
Liczba na oś | 2 |
Zamiana tylko w parach | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
dla numeru OE | 1J0 513 353 C |
Rodzaj korpusu | obudowa aluminiowa |
108242 HPPODUSZKA AMORTYZATORA VAG
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj korpusu | obudowa aluminiowa |
Liczba na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
Zamiana tylko w parach |