0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 40-63-0013-1 |
Producent | VEMO |
Opis | konwerter ciśnienia |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 60 |
Szerokość [mm] | 95 |
Wysokość [mm] | 60 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Liczba zestyków | 2 |
0
0
0
0
0
Kod towaru | AV6157 ATL |
Producent | AUTLOG |
Opis | zawór AGR |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | CPC77019GS |
Producent | CASCO |
Opis | konwerter ciśnienia, sterowanie spalinami |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Producent | GM |
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 555178 ERA |
Producent | ERA |
Opis | przetwornik ciśnienia, turbosprężarka |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica 1 [mm] | 6 |
Średnica 2 [mm] | 4 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Liczba otworów | 2 |
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 555178A ERA |
Producent | ERA |
Opis | przetwornik ciśnienia, turbosprężarka |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
alternatywnie | |
Liczba zestyków | 2 |
Liczba otworów | 2 |
alternatywny zestaw naprawczy | 555178 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 56013 FAE |
Producent | FAE |
Opis | przetwornik ciśnienia, turbosprężarka5851073 |
Liczba zestyków | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 185375 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | przetwornik ciśnienia, turbosprężarka |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba połączeń | 2 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Ciężar [kg] | 0,214 |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 9186 MEA |
Producent | MEAT & DORIA |
Opis | konwerter ciśnienia, sterowanie spalinami |
dla numeru OE | 851042 |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | EGR-PL-035 NTY |
Producent | NTY |
Opis | przetwornik ciśnienia, turbosprężarkaOPEL ZAFIRA G 1.7DTI 2000-,ASTRA H 1.7CDTI 2007-,CORSA C 1.7DTI 2000-,MERIVA A 1.7CDTI/1.7DTI 2003- |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Numer seryjny | EGR-PL-035 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 7.03088.01.0 PIE |
Producent | PIERBURG |
Opis | przetwornik ciśnienia, turbosprężarka |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |