000
000
00000| Kod towaru | T 85 169 |
| Producent | BREMBO |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 562 |
| Rozmiar gwintu 1 | F10X1 |
| Rozmiar gwintu 2 | F10X1 |
00
00000
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 30794 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 560 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| uwzględnić informację serwisową | |
00
000
00000| Kod towaru | 8AH 355 468-661 |
| Producent | HELLA |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 536 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
00
00000| Oś przednia po obydwu stronach | |
| Kod towaru | 96721 MTC |
| Producent | METALCAUCHO |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 560 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 17 |
00
0000
00000| Kod towaru | 22.932 QB |
| Producent | QUICK BRAKE |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 541 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10x1 |
| Rozmiar gwintu 2 | M10x1 |
| Rodzaj gwintu | z gwintem wewnętrznym |
0
00000| Kod towaru | 6T48756 SAM |
| Producent | SAMKO |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Rozmiar gwintu 2 | M10X1 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10X1 |
| Długość [mm] | 562 |
00
0000
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 30 93 0794 |
| Producent | SWAG |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Długość [mm] | 560 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
0
000
00000| Kod towaru | 10-4210 VAI |
| Producent | VAICO |
| Opis | przewód hamulcowy elastyczny |
| Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M 10x1 |
| Gwint wewnętrzny 2 [mm] | M 10x1 |
| Długość [mm] | 536 |
| Rozmiar klucza | 17/17 |
