6NU 010 171-271ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN FORD
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
93041 MTCZAWOR EGR
Ciężar [kg] | 1,36 |
Tryb pracy | elektroniczny |
Rodzaj zaworu | Zawór recyrkulacji powietrza |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba połączeń | 5 |
Masa [g] | 1360 |
93042 MTCZAWOR EGR
Tryb pracy | elektroniczny |
Rodzaj zaworu | Zawór recyrkulacji powietrza |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba połączeń | 5 |
Masa [g] | 1377 |
98165 NISZAWOR EGR
Materiał | Aluminium |
Liczba zestyków | 5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Informacja uzupełniająca | bez elektroniki |
48376 NRFZAWÓR EGR FORD
Rodzaj chłodzenia | chłodzony cieczą |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba zestyków | 5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
7.24809.69.0 PIEZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN FORD 2,2TDCI
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
639173 HPZAWOR EGR
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 5 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba uszczelek | 2 |