550003 ERACZUJNIK OBROTU WAúU
Opór [Ohm] | 790 |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
550003A ERACZUJNIK OBROTU WAúU
Opór [Ohm] | 790 |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
alternatywnie | |
Liczba zestyków | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
alternatywny zestaw naprawczy | 550003 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
17SKV533CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO ALFA ROMEO
ALFA ROMEO CITROEN FIAT FORD OPEL PEUGEOT SUZUKI silniki 1.3 diesel
28129 FEBCZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. FIAT OPEL
70 92 8129CZUJNIK, POZYCJA WAŁKA ROZRZĄDU
207066 HPCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. OPEL
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba zestyków | 2 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
254039 VALCZUJNIK WALU KORBOWEGO
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 850 |
24-72-0012CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU FIAT
Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
Informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
Liczba zestyków | 2 |
Ciężar [kg] | 0,035 |
Kolor obudowy | czarny |
wymagana liczba | 1 |
Opór [Ohm] | 790 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba połączeń | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Głębokość zabudowy [mm] | 36,5 |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ciężar [kg] | 0,06323 |