CAL10270ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0190 |
Ø koła pasowego [mm] | 90 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Złącze / klema | ze złączem dla czujnika prędkości obrotowej |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | NISSAN |
CAL10270GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0190 |
Ø koła pasowego [mm] | 90 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Złącze / klema | ze złączem dla czujnika prędkości obrotowej |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | NISSAN |
209014 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
ID wykonania wtyczki | B+D+W |
Ø koła pasowego [mm] | 88 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42 |
215261 ERAREGULATOR NAPI?CIA
Napięcie [V] | 14,7 |
Rodzaj alternatora | dla alternatora |
Rodzaj alternatora | Regulator napięcia regulujący negatywnie |
215264 ERAREGULATOR NAPI?CIA
Napięcie [V] | 14,7 |
Rodzaj alternatora | Regulator napięcia regulujący negatywnie |
215328 ERAPROSTOWNIK ALTERNATORA
Wysokość [mm] | 114 |
218000 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 28 |
Wysokość [mm] | 12 |
218029 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 14 |
231061 ERASZCZOTKI ALTERNATORA
Grubość [mm] | 5,00 |
Długość [mm] | 19,50 |
Wysokość [mm] | 8,00 |
Długość przewodu [mm] | 53,00 |
Napięcie robocze [V] | 14 |
Napięcie robocze [V] | 28 |