GH-353364AMORT.PRZ.MERCEDES A-CLASSE W168 GAZ
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Numer artykułu zalecanego dodatku | GH-694701 |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
G16277 MONAMORTYZATOR MERCEDES A-KLASA P
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolna opaska zaciskowa |
Ciężar [kg] | 3,580 |
otwór Ø [mm] | 30 |
Gwarancja | 5 lat gwarancji na akcesoria przy wymianie parami |
Średnica korbowodu [mm] | 22 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | MK150 |
Długość opakowania [cm] | 51,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 18,2 |
Wysokość opakowania [cm] | 18,3 |
SA65143.10AMORTYZATOR GAZ MERCEDES BENZ A-CLASS [W168]
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
maks. długość [mm] | 515 |
min. długość [mm] | 355 |
średnica obudowy amortyzatora [mm] | 46 |
Średnica korbowodu [mm] | 20 |
Gwint korbowodu | M14X150 |
30-1705 VAIAMORTYZATOR MERCEDES
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Ciężar [kg] | 4,59 |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolna obejma |
GH-323364AMORT.PRZ.MERCEDES A-CLASSE W168
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie oleju |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Numer artykułu zalecanego dodatku | GH-694701 |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |