6NU 010 171-451ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN ALFA ROM FIAT OPEL
1.3 D Multijet/CDTI
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Tryb pracy | elektroniczny |
Liczba zestyków | 2 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
93005 MTCZAWOR EGR
Ciężar [kg] | 1,3 |
Tryb pracy | elektroniczny |
Rodzaj zaworu | Zawór recyrkulacji powietrza |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba połączeń | 2 |
93044 MTCZAWOR EGR
Tryb pracy | elektroniczny |
Rodzaj zaworu | Zawór recyrkulacji powietrza |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba połączeń | 2 |
Masa [g] | 1300 |
98210 NISZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN ALFA ROMEO FIAT OPEL
55192348
Materiał | Aluminium |
Liczba zestyków | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Informacja uzupełniająca | z elektroniką |
48331 NRFZAWÓR EGR FIAT
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba zestyków | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
639154 HPZAWOR EGR
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba uszczelek | 2 |