MRA41810ALTERNATOR REGENEROWANY BMW 14V 120A
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Liczba żeber | 6 |
Pozycja / stopień | li 85 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
210464 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+LIG |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 78 |
210464A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+LIG |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
alternatywnie | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
alternatywny zestaw naprawczy | 210464 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 78 |
188319 FEBALTERNATOR
200034 VALALTERNATOR BMW
120A,
regenerowana część zamienna (REMAN) | |
Część wymienna bez kaucji | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 35 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 51 |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 6,83 |
439398 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 35 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 51 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 6,93 |
20-13-41810ALTERNATOR BMW