24-26230 DYSDRÄ…ĹĽEK KIEROWNICZY CHEVROLET SPARK (M300) 09-
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość przegub osiowy [mm] | 248 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1.5 |
Ciężar [kg] | 0,48 |
G0-823 OPTDRĄŻEK KIEROWNICZY POPRZECZNY CHEVROLET : SPARK (M400), OPEL : KARL (C16), VAUXH
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 310 |
wymagana liczba | 1 |
sparowany numer artykułu | G0-824 |
Zbieśność stożka | 1/6 |
Sposób montażu | montowany wcześniej |
Jednostka ilości | Zestaw |
Gwint zewn. 1 [mm] | M12 x 1,75 RHT M |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16 x 1,50 RHT M |
Wymiar stożka 1 [mm] | 13,55 |
Wymiar stożka 2 [mm] | 16 |
G0-824 OPTDRĄŻEK KIEROWNICZY POPRZECZNY CHEVROLET : SPARK (M400), OPEL : KARL (C16), VAUXH
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 310 |
wymagana liczba | 1 |
sparowany numer artykułu | G0-823 |
Zbieśność stożka | 1/6 |
Sposób montażu | montowany wcześniej |
Jednostka ilości | Zestaw |
Gwint zewn. 1 [mm] | M12 x 1,75 RHT M |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16 x 1,50 RHT M |
Wymiar stożka 1 [mm] | 13,55 |
Wymiar stożka 2 [mm] | 16 |
G2-1322 OPTPOŁĄCZENIE OSIOWE, DRĄŻEK KIEROWNICZY PO CHEVROLET : SPARK (M400), OPEL : KARL (
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16 x 1,50 RHT M |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14 x 1,50 RHT M |
Długość [mm] | 242 |
wymagana liczba | 2 |
Długość całkowita [mm] | 263 |
alternatywny zestaw naprawczy | G0-823 |
alternatywny zestaw naprawczy | G0-824 |