A5043Alternator
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Wersja | A3TB5099 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
CAL35163ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Ograniczenia producenta | MITSUBISHI |
ID wykonania wtyczki | CPA0054 |
Liczba żeber | 2 |
Ø koła pasowego [mm] | 80 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6000 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Producent | NISSAN |
CAL35163GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Ograniczenia producenta | MITSUBISHI |
ID wykonania wtyczki | CPA0054 |
Liczba żeber | 2 |
Ø koła pasowego [mm] | 80 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6000 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | NISSAN |
CSL35100ASPIERŚCIEŃ ŚLIZGOWY, ALTERNATOR
CSR35033ASSTOJAN, ALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Ograniczenia producenta | MITSUBISHI |
Grubość [mm] | 20 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 106 |
średnica zewnętrzna [mm] | 136 |
Wersja | AS |
Nowa część |
209507A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
ID wykonania wtyczki | B+SL |
Ø koła pasowego [mm] | 84 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 38 |
EAL-6509 KAVALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Liczba żeber | 2 |
Ø koła pasowego [mm] | 82 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
5535962 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
ID wykonania wtyczki | B+,S,L |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 84 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | nie dla rolki paska napędowego |