209214 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+LDF |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 35 |
209214A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+LDF |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
alternatywnie | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
alternatywny zestaw naprawczy | 209214 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 35 |
MRA42560ALTERNATOR REGENEROWANY MERCEDES 14V 120A
Pozycja / stopień | li 60 |
Liczba żeber | 6 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
ID wykonania wtyczki | 2/DFM |
MRA42570ALTERNATOR REGENEROWANY MERCEDES 14V 120A
Liczba żeber | 6 |
Pozycja / stopień | li 60 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
ID wykonania wtyczki | 2/DFM |