CAL41100ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 60 |
Ograniczenia producenta | POONG SUNG |
ID wykonania wtyczki | CPA0024 |
Liczba żeber | 2 |
Ø koła pasowego [mm] | 72 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6700 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | KIA |
CAL41100GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 60 |
Ograniczenia producenta | POONG SUNG |
ID wykonania wtyczki | CPA0024 |
Liczba żeber | 2 |
Ø koła pasowego [mm] | 72 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6700 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | KIA |
CAL41100OSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 60 |
Ograniczenia producenta | POONG SUNG |
ID wykonania wtyczki | CPA0024 |
Liczba żeber | 2 |
Ø koła pasowego [mm] | 72 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6700 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | OS |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | KIA |
210250A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 60 |
ID wykonania wtyczki | B+,RL |
Ø koła pasowego [mm] | 72 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 47 |
5541148 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 60 |
ID wykonania wtyczki | B+,R,L |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 72 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | nie dla rolki paska napędowego |