00
0000
00000| Kod towaru | A2C59513319Z VDO |
| Producent | CONTINENTAL/VDO |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 500 |
| Liczba przewodów | 4 |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258010032 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambdaAUDI A3, GOLF IV, LEON, OCTAVIA |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 760 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258986507 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambda4-PRZEWODOWA MOC GRZAŁKI 12W MASA IZOLOWANA |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
000
0000
00000| Kod towaru | ES20271-12B1 |
| Producent | DELPHI |
| Opis | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 260 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
000
0000
00000| Kod towaru | DOX-1559 DEN |
| Producent | DENSO |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 255 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 03C906262 |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 94 |
| Ciężar brutto [g] | 124 |
000
0000
00000| Kod towaru | DOX-2015 DEN |
| Producent | DENSO |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 022906262F |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 125 |
| Ciężar brutto [g] | 158 |
0
00000
00000| Kod towaru | 77143 FAE |
| Producent | FAE |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 1100 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
0
00000
00000| Kod towaru | 77197 FAE |
| Producent | FAE |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 300 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
0
00000
00000| Kod towaru | 77201 FAE |
| Producent | FAE |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 350 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |

000
0000
00000| Kod towaru | OZA659-EE18 NGK |
| Producent | NGK |
| Opis |

000
0000
00000| Kod towaru | OZA659-EE25 NGK |
| Producent | NGK |
| Opis |
0
0
00000| za katalizatorem | |
| Kod towaru | 10-76-0083 |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| dla numeru OE | 03C 906 262 |
| Długość przewodu [mm] | 160 |
| Długość [mm] | 250 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258006163 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1110 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258006392 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 340 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258006270 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 330 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258006980 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambdaAUTI TT 1.8, FABIA 1.0/1.4 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 760 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258010034 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
00
00000
00000| Kod towaru | 175949 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 580 |
| Ciężar [kg] | 0,097 |
| dla numeru OE | 06A 906 262 AH |
00
00000
00000| Kod towaru | 177248 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,095 |
00
00000
00000| Kod towaru | 34388 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 740 |
| Ciężar [kg] | 0,095 |
00
00000
00000| Kod towaru | OSM001 |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | sonda lambda06A906262AG |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 721 |
| Długość przewodu [mm] | 721 |
| sonda lambda | ogrzewana |

00
00000
00000| Kod towaru | OSM035 |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | sonda lambda1K0998262R |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 721 |
| Długość przewodu [mm] | 721 |
| sonda lambda | ogrzewana |
00
00000
00000| Kod towaru | OSM076 |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | sonda lambda06A906262BG |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 505 |
| Długość przewodu [mm] | 505 |
| sonda lambda | ogrzewana |
00
00000| Kod towaru | 81549 MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 630 |
| dla numeru OE | 030906262L |
00
00000| Kod towaru | 81549E MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 630 |
| Jakość | OE EQUIVALENT |
| dla numeru OE | 06A906262AS |
00
00000| Kod towaru | 81561 MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 580 |
| dla numeru OE | 06A906262AJ |
00
000
00000| za katalizatorem, z przodu | |
| Kod towaru | ESL-AU-006 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | sonda lambdaAUDI A3 1.6,1.8 1998-,SKODA OCTAVIA 1.6 2000-,VW GOLF IV 1.6 1999-/DIAGNOSTYCZNA/ |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Numer seryjny | ESL-AU-006 |
00
000
00000| Kod towaru | ESL-UV-001 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | sonda lambdaALFA ROMEO,AUDI,CHRYSLER,CITROEN,FIAT,FORD,HONDA,HYUNDAI,INFINITI,MAZDA,MERCEDES,MITSUBISHI,NISSAN,OPEL,PEUGEOT,RENAULT,SKODA,SUBARU,SUZUKI,TOYOTA,VOL |
| sonda lambda | sonda lambda |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Numer seryjny | ESL-UV-001 |
000
00000
00000| przed katalizatorem | |
| Kod towaru | 7.05270.91.0 PIE |
| Producent | PIERBURG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
000
00000
00000| Kod towaru | 7.05271.02.0 PIE |
| Producent | PIERBURG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
00000| Kod towaru | VKRA 310027 |
| Producent | SKF |
| Opis | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość całkowita [mm] | 779 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
00
0000
00000| Kod towaru | 30 93 4388 |
| Producent | SWAG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 645 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 740 |
| Ciężar [kg] | 0,095 |
0
0000
00000| Kod towaru | 33 10 3202 |
| Producent | SWAG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 580 |
| Ciężar [kg] | 0,097 |
| dla numeru OE | 06A 906 262 AH |
0
0000
00000| Kod towaru | 33 10 3994 |
| Producent | SWAG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,095 |
00
00000| Kod towaru | 114229 HP |
| Producent | TOPRAN |
| Opis | sonda lambda |
| Liczba zestyków | 4 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Długość całkowita [mm] | 757 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Wymiar gwintu | M 18 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem przewodów |
| Informacja uzupełniająca | z plastikową podstawą |
| Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
| Informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
| Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Zestaw pełny |
0
0
00000| Kod towaru | 10-76-0060 |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 225 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 350 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
