RT1926 ATLKoło pasowe wału korbowego MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), SPRINTER 2-T (90
6PK2271D2PASEK NAPĘDU ALT. Z TŁUM.
Długość opakowania [cm] | 34 |
Szerokość opakowania [cm] | 24 |
Wysokość opakowania [cm] | 15 |
Ciężar [kg] | 5,4 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wału korbowego |
VD1041KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO DB W639 VITO/SPRINTER CDI
Długość opakowania [cm] | 23,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 23,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,5 |
Ciężar [kg] | 4,3 |
Liczba żeber | 6 |
29989 FEBKOŁO PASOWE MERCEDES
Szerokość [mm] | 100 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 216 |
średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
Liczba żeber | 5 |
Parametr | 6PK |
Ciężar [kg] | 4,814 |
TVD1150A GATKOŁO PASOWE PEUGEOT
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Liczba rowków | 6 |
średnica zewnętrzna [mm] | 151 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 147 |
Szerokość [mm] | 100 |
Liczba żeber 2 | 0 |
10079 IMPKOŁO PASOWE MB C 200/220CDI
BRAK DOSTAWCY
544011610KOLO PASOWE WALU
średnica zewnętrzna [mm] | 147 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 103 |
Szerokość [mm] | 99 |
Liczba rowków 1 | 6 |
Liczba rowków 2 | 1 |
Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
F7-8020 OPTKOŁO PASOWE, WAŁ KORBOWY MERCEDES-BENZ: C-CLASS (W202), C-CLASS T-Model (S202),
Szerokość [mm] | 99 |
Parametr | 6PK |
Średnica wewnętrzna [mm] | 34 |
średnica zewnętrzna [mm] | 216 |
Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
Informacja uzupełniająca | wysprzęglony |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 152 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
Liczba żeber | 5 |
2156060 SASKOLO PASOWE WALU MERCEDES SPRINTER CDI
średnica zewnętrzna [mm] | 147 |
średnica zewnętrzna [mm] | 102 |
Liczba zębów | 6 |
Liczba zębów | 1 |
dla numeru OE | 6110301403 |
DPF351.04K1KOLO PASOWE + SRUBY
10 92 9989KOŁO PASOWE 6PK MERCEDES-BENZ
Szerokość [mm] | 100 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 216 |
średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
Liczba żeber | 5 |
Ciężar [kg] | 4,814 |
Parametr | 6PK |
02.11.024 TRUKOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO MERCEDES
dla numeru OE | 611 030 1403 |