61-02-225C ASHTARCZA HAM.
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 62 |
Wysokość [mm] | 65 |
średnica zewnętrzna [mm] | 269,2 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 10,2 |
Minimalna grubość [mm] | 9 |
Liczba otworów | 5 |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Powierzchnia | lakierowany |
61-02-226C ASHTARCZA HAM.
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 62 |
Wysokość [mm] | 65,6 |
średnica zewnętrzna [mm] | 287,4 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 10 |
Minimalna grubość [mm] | 9 |
Liczba otworów | 5 |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Powierzchnia | lakierowany |
ADT34374 BLPTARCZA HAMULC. TOYOTA
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 10 |
Felga, liczba otworów | 5 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Grubość [mm] | 64 |
średnica zewnętrzna [mm] | 287 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114 |
Powierzchnia | pokryty |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Minimalna grubość [mm] | 9 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62 |
Ciężar [kg] | 5,0 |
uwzględnić informację serwisową |
8DD 355 109-051TARCZA HAM. TYŁ HOL LE TO
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
średnica zewnętrzna [mm] | 288 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 10 |
Wysokość [mm] | 64,9 |
Minimalna grubość [mm] | 9 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/08 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Ciężar [kg] | 5,1 |
Techniczny numer informacyjny | 54170 |
92117000 TXTTARCZA HAMULCOWA CLASSIC :1600:5
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
średnica zewnętrzna [mm] | 288 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 10 |
Wysokość [mm] | 64,9 |
Minimalna grubość [mm] | 9 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/08 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 30,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 30,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 16 |
Ciężar [kg] | 5,1 |