Produkty1

ADBP360007 BLPWYSPRZĘGLIK CENTRALNY MERCEDES

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar [kg] 0,458
uwzględnić informację serwisową

Zamienniki TecDoc9

51234 ABSWYSPRZĘGLIK CENTRALNY MERCEDES

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

system hamulcowy FTE
Średnica tłoka [mm] 36
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 2
Ciężar [kg] 0,7
Sposób montażu wciśnięty

90-MB-MB02 ASHŁOŻYSKO SPRZ.DB C 180 T 00-01

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

E 50 013WYSPRZEGLIK

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 36
system hamulcowy FTE

CSC420ŁOŻYSKO HYDRAULICZNE KONCENTRYCZNE PASUJE DO: MERCEDES B SPORTS TOURER (W245), C

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

otwór Ø [mm] 36
Materiał Aluminium

34842 FEBWYSPRZĘGLIK CENTRALNY MERCEDES

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar [kg] 0,458

1100836WYSPRZĘGLIK CENTRALNY MERCEDES
0002541508

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

otwór Ø [mm] 36
Materiał Aluminium
dla numeru producenta ZA3607.3.1
Ciężar [kg] 0,79

3249 LPRŁOŻYSKO HYDRAULICZNE KONCENTRYCZNE PASUJE DO: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S20

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Materiał Aluminium
Średnica tłoka [mm] 36
system hamulcowy FTE

M30236 SAMWYSPRZĘGLIK C. MERCEDES

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Średnica tłoka [mm] 36
Materiał Aluminium
system hamulcowy FTE

804541 VALWYSPRZĘGLIK CENTRALNY MERCEDES

otwór Ø [mm] 36
Materiał Aluminium
dla numeru producenta ZA3607.3.1