0124525026ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Długość [mm] | 189 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
439486 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 47 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,21 |
CAL10076GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0170 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Masa [g] | 6800 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |