00
0000
00000| z tyłu, Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa, na dole | |
| Kod towaru | ADC48010 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis | tuleja łożyska, pióro resora |
| Grubość [mm] | 45 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
00
0000
00000| Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa, z przodu | |
| Kod towaru | ADC48091 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis | tuleja łożyska, pióro resora |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 15 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 37 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Ciężar [kg] | 0,190 |
00
00000
00000| z tyłu, Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa, na dole | |
| Kod towaru | 41110 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | tuleja łożyska, pióro resora |
| Grubość [mm] | 44,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
00
00000
00000| Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa, z przodu | |
| Kod towaru | 41171 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | tuleja łożyska, pióro resora |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 37 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
0
0000
00000| Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa, z przodu | |
| Kod towaru | 80 94 1171 |
| Producent | SWAG |
| Opis | tuleja łożyska, pióro resora |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36,5 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
